donderdag 27 januari 2011

Goed concept

Apple

Het concept dat deze maxi trends beide kunnen dragen is Apple. Het is een innovatief merk, als er wordt gedacht aan constante vernieuwing denkt men snel aan Apple.(technologisch) Het besturingsprogramma van de computers werkt (eenmaal aan gewend) tijdbesparend, er zijn minder handelingen nodig om het gewenste eindresultaat te verkrijgen. Het besturingssysteem van de telefoons staat voor kwaliteit, vernieuwing en gemak. Alles van het merk past op, in en bij elkaar, het liefste spaar je alle accessoires, gadgets/apparaten van dit grote merk die  online te koop staan aangeboden, in de onlineshop, met de iphone of via de normale weg: http://store.apple.com/nl-store. Eenmaal begonnen aan de Ipod, compleet met de bijbehorende boxjes, zal de collectie zich snel uitbreiden door aanschaf van een Imac, Macbook en zelfs de Iphone. Deze campagne is slim opgezet aangezien het niet leeftijd gebonden is.(demografisch) Iedereen kan ermee overweg van jong tot oud en het is een status symbool geworden.(sociaal-cultureel) Apple is niet goedkoop maar de kwaliteit is van hoge waarde.(economisch)
Het logo is goed gekozen en van zelf sprekend, het appeltje zegt genoeg.
Men hoeft alleen dit logo maar te zien en weet meteen dat het gaat om het merk Apple.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten